wtorek, 26 maja 2015

BeBeauty Brilance Lip Lacquer 04

Ale dawno u mnie nie było postu o produktach do ust. Pora to zmienić :)




Biedronka od dłuższego czasu konsekwentnie wprowadza do oferty kosmetyki, niektóre weszły już do stałej oferty(szafy Bell są już w większości Biedronek). Lakier do ust z BeBeauty to produkt wyprodukowany przez markę Bell, ale sygnowany autorską nazwą dla kosmetyków do makijażu i produktów do pielęgnacji supermarketu. Jakiś czas temu przygarnęłam ten produkt w kolorze 04.





Kolor to przepiękna, żywa, nasycona fuksja. Pigmentacja powala, w pozytywnym znaczeniu tego słowa - delikatne pociągnięcie pokrywa kolorem bez nieładnych prześwitów. Aplikator jest w kształcie przypominającym ósemkę - dość nietypowy, ale za to niezwykle wygodny, jego zakończeniem świetnie można wyrysować kontur ust. Nie jestem w stanie powiedzieć czy podkreśla suche skórki - dbam o nawilżenie i regularnie peelinguję usta, więc suche skórki miewam sporadycznie.


ta sucha skórka pod ustami taka nieładna :c

Trwałość jest naprawdę niezła - utrzymuje się około trzy godziny bez większego podjadania, co, jak na produkt za niecałe 10 zł jest wynikiem naprawdę niezłym. Apocalips z Rimmela ma podobną trwałość, a cenę w drogeriach około 25 zł. Niestety, potrafi się trochę wylać poza kontur, kiedy się nałoży za dużo produktu, ale ja się nauczyłam już nakładać go od środka i wtedy powoli przechodzę do konturu.
Ma śmieszny, słodki, chemiczny zapach - na pewno znam coś, co tak pachnie, chyba jakieś cukierki czy guma, ale nie mogę sobie przypomnieć co to dokładniej. Jak ktoś ma ten produkt i wie, co to za zapach, niech da znać :)
Ogólnie jeśli jeszcze w waszych Biedronkach się ustały i zastanawiałyście się, czy wziąć, polecam, bo jakość jest jak w droższych produktach, a cena nie jest wysoka.

11 komentarzy:

  1. wow :D smakowicie wygląda ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. ale piekny i gleboki kolorek, slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale piekny i gleboki kolorek, slicznie wyglada :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wooow super jest! To bezzmiennie moje ulubione posty! Piekne usta!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Soczysty kolorek! Sama na taki kolor bym się nie skusiła, ale podoba mi się u kogoś ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow ale masz śliczne usta i ten kolor na nich prezentuję się rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolorek fajny, ale dla mnie za odważny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny, soczysty kolor. Bardzo przyjemnie wygląda na ustach :))

    OdpowiedzUsuń

.